چند توصیه مهم برای نگهداری محصولات ال جی

چند توصیه طلایی نگهداری لوازم خانگی ال جی از زبان کارشناسان نمایندگی ال جی مشهد

لوازم خانگی ال جی سال هاست نزد ایرانی ها محبوبیت فراوانی دارد. اگر آن ها وارد فروشگاهی شوند، برندهای مطرح را در اولویت قرار می دهند و بی شک یکی از آن ها ال جی است. این لوازم مانند یخچال، لباسشویی و ظرفشویی، گاز و فر با وجود کیفیت و دوام فراوان، بعد از مدتی نیاز به تعمیر، سرویس و بررسی دارد.

البته خود دارندگان نیز با رعایت نکات نگهداری لوازم خانگی می توانند امر این محصولات را افزایش دهند. پس در این مطلب به شرح چنین نکاتی پرداخته و محصولات را یکی پس از دیگری بررسی می کنیم.

 مهم ترین نکات نگهداری لوازم خانگی ال جی

برند ال جی از زمان به وجود آمدنش تا به حال، محصولات گسترده و متنوعی را راهی بازار کرده است. این نکته که تقریبا تمام محصولات ال جی با استقبال خوبی از سوی مردم رو به رو شد، عجیب اما واقعی است. پس در این بخش می خواهیم نکات نگهداری لوازم خانگی را مو به مو بیان کنیم که البته بهتر است به محصولات اصلی آن یعنی یخچال، لباسشویی و جاروبرقی اشاره شود. این سه کالا اغلب توسط ایرانی ها انتخاب می شوند.

نگهداری و مراقبت از یخچال ال جی چگونه است؟

یخچال فریزرهای ال جی خود تنوع فراوانی دارند و با ورود به یک فروشگاه معتبر به سادگی این موضوع را متوجه می شوید. این شما و این هم ترفندهای مراقبت از یخچال در مبحث نکات نگهداری لوازم خانگی ال جی:

انتخاب محل ایده آل برای نصب یخچال

نخستین نکته ای که باید بعد از خرید یخچال توجه کرد، انتخب محلی مناسب برای نصب آن است. این محل باید به دور از پنجره و نور مستقیم خورشید باشد تا خنک سازی آن به شیوه ای بهتر انجام گردد. ضمن این که تراز بودن یخچال می تواند عملکرد بهترش را در پی داشته باشد. اگر حس می کنید یخچال تعادل مناسبی ندارد و در خطر افتادن است، حتما از یک متخصص نمایندگی تعمیرات ال جی در مشهد کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:  روش درست کردن آبرنگ طبیعی

 راهنمای تمیز کردن درون یخچال

ساختار درونی یخچال هر چند وقت یک بار نیاز به تمیز کردن دارد تا کمتر با مسائلی مانند یخ زدگی دست و پنجه نرم کنیم. این نکته را هم از یاد نبرید که اکثر یخچال های نسل جدید ال جی قابلیت ضد یخ را در خود دارند و در مورد یخچال های قدیمی تر صحبت می کنیم. زمانی که یخچالی شروع به یخ زدن کند، کیفیت اولیه‌اش را از دست می دهد و باید تمهیداتی برای رسیدن به بازدهی آن زمان برایش در نظر گرفته شود.

یکی از راه های خلاص شدن از شر یخ زدن های پی در پی، بررسی مداوم سلامت مواد غذایی داخل آن است؛ بنابراین هر از گاهی تمام ظروف و مواد غذایی قرار داده شده در یخچال را بیرون آورده و تاریخ انقضا یا فاکتورهای دیگر را به منظور تایید سلامتشان مرور کنید. میوه ها یا غذاهای فاسد تاثیر منفی روی عملکرد یخچال ال جی دارند و این از نکات نگهداری لوازم خانگی آن است.

واشر درب را از یاد نبرید

از قطعات اصلی موجود در یخچال که معمولا از یاد استفاده کنندگان می رود، واشر درب است. باید انتظار خرابی، پارگی و آلودگی این لاستیک را بعد از ماه ها استفاده داشته باشید؛ آن هم به خاطر استهلاک بالا که در نهایت منجر به نقص در عملیات خنک سازی می شود. استفاده از خدمات تعمیر شرکت هایی همچون ایران تک سرویس، خنک سازی بهتری یخچال ال جی شما را در پی دارد.

 تازه ترین راه ها برای مراقبت از جاروبرقی ال جی

جاروبرقی های ال جی نیز هر یک مزایا و ویژگی های به خصوصی دارند و میزان استفاده از آن ها در کشورمان نسبتا بالاست. افرادی که در مورد نکات نگهداری لوازم خانگی کنجکاو هستند، باید ترفندها و نکات جاروبرقی را هم در لیست قرار دهند.

بیشتر بخوانید:  نحوه ساخت ماسک حیوانات

از جاروبرقی زیاد کار نکشید

درست است که تمیز کردن وظیفه اصلی جاروبرقی به شمار می رود، اما استفاده مداوم از آن قطعا خرابی هایی به بار می آورد. مثلا اگر تمیز کردن کل خانه را در نظر دارید، هر چند دقیقه یک بار به دستگاه استراحت بدهید و سپس فعالیت را آغاز کنید. استراحت کردن قطعات مختلف جاروبرقی مسئله بسیار مهمی است.

استفاده از قدرت مکش متوسط

امکان کاهش یا افزایش قدرت مکش جاروبرقی در تمام جاروبرقی های ال جی یافت می شود، اما پیشنهاد می کنیم مکش متوسط را برگزینید. مکش بالا به کل دستگاه فشار وارد می کند و بعضا موجب خرابی آن می شود. البته این مورد همیشه هم صدق نمی کند، اما در خصوص نکات نگهداری لوازم خانگی بد نیست به آن توجه داشته باشید.

حواستان به سیم جاروبرقی باشد

کشیدن بیش از حد سیم جاروبرقی، فشار زیادی را به آن وارد می کند. پس همیشه آن را به نزدیک ترین پریز وارد کرده تا از مشکلاتی مانند نوسان برق هم دوری بجویید. قطع شدن سیم از مشکلاتی است که برخی کاربران آن را تجربه کرده اند و در این شرایط باید آن را تعویض نمایید.

بررسی جامع نکات نگهداری از اجاق گازهای ال جی

مانند نکات نگهداری لوازم خانگی گفته شده در قسمت های قبلی، گازهای ال جی هم برای طول عمر بیشتر به رعایت برخی نکات وابسته هستند. پس در آخرین قسمت ترفندها و نکات نگهداری از این گازها را در دسترس قرار می دهیم.

  • نکات مهمی در زمان نصب اجاق های ال جی باید در نظر گرفته شود. مثلا نصب آن در جهت وزش باد جدا از این که شما را به هدفتان نمی رساند، آسیب هایی را به صورت جزئی به آن وارد می کند.
  • هرگز در محیط های کوچک و بسته که امکان خروج برخی گازها وجود ندارد، برای نصب اجاق گاز اقدام نکنید. متاسفانه انجام این کار علاوه بر خسارت های مالی، پیامدهای جانی را نیز در پی دارد. دستگاه باید در جایی قرار داده شود که امکان تهویه مناسب وجود داشته باشد. قرارگیری آن در جریان بادهای شدید نیز برایش مضر خواهد بود. مطمئنا شما نیز از خاموش شدن پی در پی شعله ها دل خوشی ندارید.
  • پیش از انجام مراحل نصب گاز، مطمئن شوید که از آن به عنوان گاز مصرفی استفاده می شود. البته اجاق گازها به صورت معمول برای همین مورد تنظیم و ساخته شده اند، اما در صورت استفاده از هر نوع گاز دیگری باید برای تعویض نازل ها و تنظیمات لازم اقدام گردد.
بیشتر بخوانید:  آموزش مرحله به مرحله کشیدن موز

سخن پایانی؛ خدمات تعمیر لوازم خانگی ایران تک سرویس

با وجود نکات نگهداری لوازم خانگی که در این مطلب به آن ها اشاره شد، گاهی اوقات مشکلات لوازم خانگی ال جی توسط خود افراد قابل حل نیستند. در چنین شرایطی باید آن را به فردی کارشناس و با تجربه سپرد که آموزش های لازم را در زمینه عیب یابی، رفع ایرادات و سرویس دوره ای دیده باشد.

ایران تک سرویس به عنوان یکی از این شرکت ها، افرادی مجرب را در تیم خود دارد تا در صورت نیاز دارندگان محصولات این برند، از هیچ تلاشی دریغ نکند. برای آشنایی بیشتر و استفاده از خدمات ذکر شده با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید. تیم ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیازهای شما عزیزان خواهد بود.

پایان رپورتاژ آگهی