ماجرای مرگ چهرۀ زن مشهور گیاهخوار

گیاهخوار معروف که در تیک‌تاک، فیس‌بوک و اینستاگرام به تبلیغ غذاهای خام و گیاهخواری می‌پرداخت در یک تور درمانی از شدت گرسنگی درگذشت.

این زن گیاهخوار معروف در اینستاگرام طی یک سفر درمانی در جنوب شرقی آسیا بر اثر گرسنگی فوت کرده است. طبق اعلام دوستان و خانواده «ژانا سامسونوا»، چهره مشهور وگان در اینستاگرام، بعد از اینکه تنها از رژیم غذایی‌ که «میوه‌های عجیب و غریب» را شامل می‌شد استفاده کرده، از گرسنگی مرده است.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، یکی از دوستان ناشناس وی در این رابطه توضیح داده است: «چند ماه پیش، در سریلانکا، او از قبل خسته به نظر می‌رسید، با پاهای متورم لنفاوی. او را برای درمان به خانه فرستادند. با این حال، او دوباره فرار کرد. وقتی او را بی‌جان در پاکت دیدم، وحشت کردم.»

دوست او که در سیوان دشت مشغول به کار بود، در ادامه افزود:

«من یک طبقه بالاتر از او زندگی می‌کردم و هر روز از پیدا کردن جسد بی‌جان او در صبح می‌ترسیدم. من او را متقاعد کردم که به دنبال درمان باشد، اما او موفق نشد.»

در ایران نیز افراد وگان بسیار پرطرفدار هستن این درحالی است که رستوران ها و مراکزی نیز برای حمایت از این افراد ایجاد شدن،کیش یکی از آن شهر هایی است که رستوران های متعددی برای این افراد احداث شده شما نیز اگر مشتاق به این سبک زندگی هستید می توانید با تورهای لحظه آخری کیش و حتی شاید تور ارزان قشم از نزدیک شاهد این سبک زندگی باشید هرچند افراد وگان در سراسر ایران طرفدار دارن و افراد زیادی به این سبک زندگی روی آوردند.

بیشتر بخوانید:  آیا قرص بلک اسلیم شیشه دارد